KONTAKTY

BIO FLAME, s.r.o.
Zvolenská cesta 5040
984 01 Lučenec

tel: 0907 322 727
e-mail: info(a)biorb.sk


UPOZORNENIE:

Na prevádzke je možná platba iba v hotovosti.

DOPRAVA

DHL


Postup pri reklamácii

POSTUP PRI UPLATŇOVANÍ REKLAMÁCIÍ

V prípade, že zistíte vadu na zakúpenom výrobku, pripravte si faktúru a informujte nás o konkrétnom probléme telefonicky, alebo e-mailom:

1. TELEFONICKY - +421 911 322 727  - v čase od 8:00H do 20:00H - 7 dní v týždni
2. E-MAILOM - reklamacie@bioflame.sk  - nonstop

Buď telefonicky, alebo e-mailom sa dohodneme na ďalšom postupe pri uplatnení reklamácie.


Ako postupovať pri zistení poškodenia zásielky:

UPOZORNENIE: Aj keď krabica nejaví vizuálne poškodenie, tak tovar môže byť poškodený. Odporúčame tovar skontrolovať.

V prípade poškodenia zásielku odfoťte nasledovne:
1. adresný štítok na balíku
2. vonkajšie balenie
3. vnútorné balenie
4. detail poškodenia tovaru

Fotografie pošlite mailom do 24 hodín od prevzatia zásielky na reklamacie@bioflame.sk.

Neskôr nahlásené poškodenie zásielky, ktoré vzniklo počas prepravy nemôžeme akceptovať.

 

Kedy je možné uplatniť reklamáciu:

  • ak má tovar vizuálnu vadu, ktorá vznikla pri výrobe, alebo preprave (na uznanie potrebujeme zápis o škodovej udalosti spísanej s kuriérom, ktorý zásielku doručil)
  • ak sa zistí nekompletnosť zásielky
  • ak je výrobok nefunkčný
  • ak sa výrobok zničí pri používaní, ale za zničenie nie je zodpovedný kupujúci ktorý postupoval podľa návodu na montáž, alebo obsluhu

Kedy nie je možné uplatniť reklamáciu:

  • ak na vizuálnu vadu zistenú pri prevzatí tovaru (je potrebné skontrolovať obsah balenia pred kuriérom, alebo sa s ním dohodnúť na možnom dodatočnom reklamovaní) neupozorníte kuriéra a nespíšete s ním zápis o škodovej udalosti
  • ak pri neodbornej montáži dôjde ku poškodeniu výrobku
  • ak sa pri obsluhe výrobku nepostupuje podľa návodu na montáž a obsluhu

PRÁVA KUPUJÚCICH

Súčasné platné právne predpisy garantujú spotrebiteľovi právo na kúpu bezchybného tovaru a to do 24 mesiacov od zakúpenia výrobku. Jednoznačne dávajú spotrebiteľovi právo na to, aby bol tovar bez vady počas celej záručnej doby a to na základe zodpovednosti predávajúceho za vady, ktoré sa v tejto dobe vyskytnú. Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na vadu, kvôli ktorej bola dojednaná nižšia cena. Ak pri reklamácii dôjde k výmene tovaru, záručná doba začína plynúť znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka. Reklamovať možno vady výrobného charakteru alebo vady vzniknuté poškodením pri preprave či skladovaní a to v rámci záručnej doby. Po uplynutí záručnej lehoty právo na reklamáciu zanikne. V rámci záručnej doby má spotrebiteľ právo na uplatnenie reklamácie vád, ktoré nevznikli jeho zavinením. O opodstatnenosti rozhoduje predávajúci.

Spotrebiteľ má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní. V prípade, že predávajúci túto zákonnú lehotu nedodrží, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či bude požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.

 

Reklamačný protokol na stiahnutie vo formáte .PDF

OTg0OTg0M