Objednaný tovar vám dodáme prostredníctvom zásielkovej spoločnosti alebo pri jeho osobnom prevzatí na predajni v Lučenci. Výrobky, ktoré sa nachádzajú v sklade, sú okamžite k dispozícii. Tovar, ktorý sa nenachádza na sklade, odošleme až po jeho naskladnení. Dodaciu lehotu vám v tomto prípade oznámime telefonicky alebo e-mailom. Všetok nedodaný tovar je stále evidovaný (backorder) a po naskladnení ho zašleme objednávateľovi.
Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť 123 kuriér.
Kontakt na prepravcu nájdete tu: kontakt na prepravcu.
Bez ohľadu na množstvo objednaného tovaru sú náklady za dopravu akvária alebo jeho príslušenstva vo výške 5 €, pri platbe kuriérovi + 2 € (poplatok za dobierku). V prípade nadrozmernej zásielky alebo zásielky pozostávajúcej z viacerých balíkov si vyhradzujeme právo zaslať zásielku prostredníctvom prepravnej spoločnosti Slovenský Doručovací Systém.
Upozornenie
1. Prepravca má na doručenie zásielky dva pracovné dni. Prepravná spoločnosť sa snaží doručiť zásielku čo najskôr, spravidla hneď na druhý deň od vyskladnenia tovaru našou spoločnosťou. V prípade, že sa s vami kuriér nevie skontaktovať, alebo v predvianočnom období môže byť čas doručenia posunutý max. o jeden pracovný deň.
2. Ak zásielku neviete prevziať v deň doručovania, môžete presunúť doručovanie aj na ďalší pracovný deň, prípadne sa môžete dohodnúť s kuriérom na uložení zásielky napr. u vášho suseda.
3. V prípade, že ste si objednali nadrozmerný tovar, odporúčame vám zabezpečiť si v deň doručovania niekoho, kto vám pomôže s prenesením zásielky od auta prepravcu na vami požadované miesto. Kuriér môže, no nemusí pomôcť s vynášaním tovaru.
Oznámenie o dodaní tovaru
1. Naša spoločnosť vás bude informovať o vyskladnení objednávky mailom alebo telefonicky.
2. Kuriér vás bude informovať o doručení zásielky pravdepodobne v deň doručenia, a to telefonicky.
Dodanie tovaru do zahraničia
Vzhľadom na drahšie poštovné tovar doručujeme do zahraničia iba na základe individuálnej dohody, resp. po odsúhlasení cenovej ponuky za dopravu.